Infolinia programu PŁATNIK

Zadzwoń:

703 700 112
Pomoc informatyczna tel.: 703 700 112
Maksymalny czas trwania połączenia: 30 minut.
Koszt 4.92 PLN brutto za minutę połączenia.
  • Natychmiastowa pomoc z programem Płatnik i ePłatnik
  • Rozwiążemy każdy problem z: deklaracjami, raportami, certyfikatami, aktualizacjami itp.
  • Nie musisz czekać kilkudziesięciu minut na połączenie z infolinią ZUS
  • Naprawa bazy danych

Pytania i odpowiedzi

Gdzie znajdę informacje o programie Płatnik?

Informacje o programie Płatnik można uzyskać dzwoniąc na numer telefonu pomocy informatycznej 703 700 112 lub korzystając z Centrum Obsługi Telefonicznej. COT ZUS czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 18:00. Konsultanci dostępni są pod adresem email: cot@zus.pl lub loginem Skype: zus_centrum_obslugi_tel.

Gdzie znajdę ostatnią wersję programu Płatnik?

Ostatnią wersję programu Płatnik znajdą Państwo na stronie internetowej www.zus.pl. Ze strony tej mogą pobrać Państwo wersję instalacyjną.

Gdzie znajdę aktualne informacje dotyczące przepisów i regulacji prawnych dotyczących ZUS i programu Płatnik?

Aktualne informacje dotyczące zmiany przepisów i regulacji prawnych znajdą Państwo na portalu www.zus.pl. Publikowane są na nim również materiały pomocnicze w tym druki i rozporządzenia.

Interfejs programu Płatnik

Dlaczego program Płatnik nie widzi certyfikatu kawalifikowanego?

Są przynajmniej dwa powody takiej sytuacji:

1. Certyfikat nie został zarejestrowany lub został zarejestrowany niepoprawnie w magazynie certyfikatów systemu Windows.

2. Certyfikatu nie można zarejestrować w programie Płatnik ponieważ zarejestrowany certyfikat w systemie ma datę ważności „od” późniejszą niż aktualna data systemowa lub okres rozliczeniowy ustawiony w Płatniku nie pokrywa się z datą ważności certyfikatu.

 

Co zrobić jak program Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego?

Wykonaj następujące czynności:

1. Zarejestruj certyfikat z otrzymanej karty z czytnikiem z urzędu certyfikacji. Wykonaj tą czynność za pomocą odpowiedniej aplikacji. Jeśli certyfikat był zainstalowany niepoprawnie to usuń go z magazynu certyfikatów i ponownie zarejestruj.

2. Sprawdź datę systemową i okres rozliczeniowy w programie Płatnik. Dla certyfikatów z późniejszą datą ważności „od” poczekaj z rejestracją w Płatniku do nadejścia właściwej daty.