Infolinia programu PŁATNIK

Zadzwoń:

703 700 112
Pomoc informatyczna tel.: 703 700 112
Maksymalny czas trwania połączenia: 30 minut.
Koszt 4.92 PLN brutto za minutę połączenia.
  • Natychmiastowa pomoc z programem Płatnik i ePłatnik
  • Rozwiążemy każdy problem z: deklaracjami, raportami, certyfikatami, aktualizacjami itp.
  • Nie musisz czekać kilkudziesięciu minut na połączenie z infolinią ZUS
  • Naprawa bazy danych

Pytania i odpowiedzi

Gdzie znajdę informacje o programie Płatnik?

Informacje o programie Płatnik uzyskasz dzwoniąc na numer telefonu pomocy informatycznej 703 700 112 lub korzystając z Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Ponieważ COT ZUS czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 18:00 postanowiliśmy udostępnić naszym Klientom, infolinię płatnika, w dodatkowych dniach i godzinach pracy przedsiębiorców. Pracujemy od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00 – 21:00. 

Gdzie znajdę ostatnią wersję programu Płatnik?

Ostatnią wersję programu Płatnik znajdą Państwo na stronie internetowej www.zus.pl. Ze strony tej mogą pobrać Państwo wersję instalacyjną. Ponieważ aktualizacja nie zawsze jest prosta w związku z tym wprowadziliśmy usługę, która umożliwi wykonanie jej przez naszych informatyków. Nasza infolinia płatnika jest dostępna pod numerem: 703 700 112.

Gdzie znajdę aktualne informacje dotyczące przepisów i regulacji prawnych dotyczących ZUS i programu Płatnik?

Aktualne informacje dotyczące zmiany przepisów i regulacji prawnych znajdą Państwo na portalu www.zus.pl. Oprócz podstawowych danych publikowane są na nim również materiały pomocnicze w tym druki i rozporządzenia.

Interfejs programu Płatnik

Dlaczego program Płatnik nie widzi certyfikatu kawalifikowanego?

Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego, ponieważ:

1. Certyfikat nie został zarejestrowany lub został zarejestrowany niepoprawnie w magazynie certyfikatów systemu Windows.

2. Certyfikatu nie można zarejestrować w programie Płatnik ponieważ zarejestrowany certyfikat w systemie ma datę ważności „od” późniejszą niż aktualna data systemowa lub okres rozliczeniowy ustawiony w Płatniku nie pokrywa się z datą ważności certyfikatu.

 

Co zrobić jak program Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego?

Wykonaj następujące czynności:

1. Zarejestruj certyfikat z otrzymanej karty z czytnikiem z urzędu certyfikacji. Wykonaj tą czynność za pomocą odpowiedniej aplikacji. Najważniejsze! Jeśli certyfikat był zainstalowany niepoprawnie to usuń go z magazynu certyfikatów i ponownie zarejestruj.

2. Sprawdź datę systemową i okres rozliczeniowy w programie Płatnik. Najważniejsze! Dla certyfikatów z późniejszą datą ważności „od” poczekaj z rejestracją w Płatniku do nadejścia właściwej daty.