Infolinia programu PŁATNIK

Zadzwoń:

Płatnik ZUS infolinia

W tej chwili linia jest:... WOLNA

Maksymalny czas połączenia: 30 minut. Koszt 4.92 PLN brutto za minutę połączenia.

Lub

Opłać jednorazową zdalną pomoc: 59 PLN brutto

Oddzwonimy w ciągu 15 minut

Zapłać
Zapłać przez BLIK

Uwaga!

Nie zaakceptowałeś warunków regulaminu.

Nie wypełniłeś numeru telefonu.

Wróć poniższym przyciskiem do poprzedniego widoku i zaakceptuj regulamin.
Zaznaczyliśmy odpowiednie pole czerwonym kolorem.

Wróć poniższym przyciskiem do poprzedniego widoku i wpisz numer telefonu.
Zaznaczyliśmy odpowiednie pole czerwonym kolorem.

  • Natychmiastowa pomoc z programem Płatnik i ePłatnik
  • Rozwiążemy każdy problem z: deklaracjami, raportami, certyfikatami, aktualizacjami itp.
  • Naprawa bazy danych

Nie możesz się do Nas dodzwonić?  Połaczenie zostało przerwane?  Odblokuj je:

Wyślij SMSa na numer: 2601
o treści: ZABLOKUJ 200
Wyślij SMSa na numer: 80450
SMS 1: W POL KONIEC
SMS 2: LIMIT START 200
Wyślij SMSa na numer: 80603
o treści: LIMIT 200

Pytania i odpowiedzi

Jak odzyskać hasło Administratora programu Płatnik?

Pobierz program Koala Ratownik. Wpisz wersję programu a następnie kliknij Dekoduj.

Gdzie znajdę informacje o programie Płatnik?

Informacje o programie Płatnik uzyskasz dzwoniąc na numer telefonu pomocy informatycznej 703 700 112 – infolinia Płatnik. Pomoc jest dostępna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 21:00. Program płatnik jest często aktualizowany i wymaga licznych prac informatycznych, które umożliwią prawidłowe i terminowe złożenie dokumentów do ZUS. .

Gdzie znajdę ostatnią wersję programu Płatnik?

Ostatnią wersję programu Płatnik znajdą Państwo na stronie internetowej www.zus.pl. Ze strony tej mogą pobrać Państwo wersję instalacyjną. Ponieważ aktualizacja nie zawsze jest prosta w związku z tym wprowadziliśmy usługę, która umożliwi wykonanie jej przez naszych informatyków. Nasza infolinia płatnika jest dostępna pod numerem: 703 700 112.

Gdzie znajdę aktualne informacje dotyczące przepisów i regulacji prawnych dotyczących ZUS i programu Płatnik?

Aktualne informacje dotyczące zmiany przepisów i regulacji prawnych znajdą Państwo na portalu www.zus.pl. Oprócz podstawowych danych publikowane są na nim również materiały pomocnicze w tym druki i rozporządzenia.

Interfejs programu Płatnik
Obecny stan certyfikatów nie pozwala na przekazywanie przesyłek do ZUS
Obecny stan certyfikatów nie pozwala na przekazywanie przesyłek do ZUS

Dlaczego program Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego?

Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego, ponieważ:

1. Certyfikat nie został zarejestrowany lub został zarejestrowany niepoprawnie w magazynie certyfikatów systemu Windows.

2. Certyfikatu nie można zarejestrować w programie Płatnik ponieważ zarejestrowany certyfikat w systemie ma datę ważności „od” późniejszą niż aktualna data systemowa lub okres rozliczeniowy ustawiony w Płatniku nie pokrywa się z datą ważności certyfikatu.

 

Co zrobić jak program Płatnik nie widzi certyfikatu kwalifikowanego?

Wykonaj następujące czynności: 1. Zarejestruj certyfikat z otrzymanej karty z czytnikiem z urzędu certyfikacji. Wykonaj tą czynność za pomocą odpowiedniej aplikacji. Najważniejsze! Jeśli certyfikat był zainstalowany niepoprawnie to usuń go z magazynu certyfikatów i ponownie zarejestruj. 2. Sprawdź datę systemową i okres rozliczeniowy w programie Płatnik. Najważniejsze! Dla certyfikatów z późniejszą datą ważności „od” poczekaj z rejestracją w Płatniku do nadejścia właściwej daty.
Błąd podczas aktualizacji
Błąd podczas aktualizacji
Aktualizacja komponentów płatnika
Aktualizacja komponentów płatnika

Infolinia Płatnik

W związku z licznymi problemami z obsługą programu Płatnik oraz występującymi błędami, jego użytkownicy oczekują fachowej konsultacji i pomocy. Ponieważ błędy najczęściej pojawiają się w newralgicznych okresach, kluczowych z punktu widzenia rozliczeń, dostęp do natychmiastowej pomocy jest niezwykle istotny. Czas gra niezwykle ważną rolę, bo nieterminowe złożenie deklaracji naraża przedsiębiorców na kary, a ubezpieczonych na utratę świadczeń. Szukanie rozwiązania na wielu stronach internetowych jest żmudne, a informacje nie zawsze są rzetelne i aktualne. Potrzeba więc eksperta, który poprowadzi za rękę i krok po kroku wyjaśni, co robić. Gdy pojawiają się problemy, nie czekaj – zadzwoń do nas.

Czym jest program Płatnik i do czego służy

Program Płatnik już od ponad 20 lat służy przedsiębiorcom do komunikacji z ZUS. Jego podstawowym celem jest przygotowywanie i wysyłanie różnego rodzaju dokumentów ubezpieczeniowych. Dzięki synchronizacji programu z bazą ZUS oraz z firmową bazą kadrowo-płacową, przedsiębiorcy znacząco optymalizują procesy kadrowe i mogą uniknąć wielu błędów, które z pewnością wystąpiłyby w przypadku konieczności manualnego wprowadzania danych. Oprócz niewątpliwych zalet programu, użytkownicy wskazują na problemy wynikające z jego archaiczności i niedostosowania do dzisiejszych rozwiązań technologicznych.

Infolinia ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych, mając świadomość problemów, przygotował ogólnopolską infolinię, dzięki której przedsiębiorcy mogą uzyskać dostęp do informacji i pomocy od konsultanta dotyczącej programu Płatnik. Rządowe Centrum Obsługi Telefonicznej jest dostępne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00. Co istotne, pod ten numer zgłaszają się interesanci w wielu różnych kwestiach, nie tylko związanych z programem Płatnik. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że ponad milion pracodawców korzysta z tego programu, a spośród nich 900 tysięcy przesyła dokumenty w postaci elektronicznej, to możemy sobie wyobrazić, jak wielkie jest obciążenie centrali telefonicznej, wiedząc, jak częste są problemy. Wielu użytkowników uważa, że dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem. Jeśli nie chcesz tracić czasu, słuchając w słuchawce melodii przygotowanej przez ZUS, infolinia Płatnik stworzona przez naszą firmę jest gotowa do natychmiastowej pomocy.

Płatnik infolinia

Zapraszamy na naszą dedykowaną infolinię pomocy technicznej i wsparcia merytorycznego programu Płatnik. Jesteśmy po to, by służyć przedsiębiorcom i pomagać w prowadzeniu biznesu. Potrafimy rozwiązać Twoje wszelkie problemy z programem Płatnik i ePłatnik i umożliwić Ci kontynuację pracy. Znamy odpowiedź na każde pytanie o wysyłkę deklaracji, konfigurowanie konta, instalowanie aktualizacji, uzyskiwanie certyfikatów i wydruk raportów. Jesteśmy w stanie zdalnie naprawić bazę danych. Czekamy na Ciebie 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00. Nie pozwól, by błędy techniczne wstrzymały Twoją pracę – podaj numer, na który mamy oddzwonić lub zadzwoń teraz.