Nie działa Internet. Ikonka sieci pokazuje wykrzyknik.
04 kwietnia, 2018W sieci jest uruchomione DHCP.
Sprawdź na komputerze lokalnym:
- czy zaznaczona jest opcja „uzyskaj adres IP automatycznie” oraz opcja „uzyskaj adres serwera DNS automatycznie” we właściwościach połączenia sieciowego,
 - dodatkowo w ustawieniach systemowych komputera sprawdź czy jest ustawiona odpowiednia grupa robocza (lub domena),
 - sprawdź poprawność połączeń kablowych, w wypadku połączeń WiFi sprawdzić poprawność wprowadzonego klucza zabezpieczeń i odpowiedni protokół szyfrowania,
 - sprawdź czy zainstalowany jest protokół „Responder odnajdywania topologii warstwy łącza” we właściwościach połączenia sieciowego.
 
Dodatkowo na routerze sprawdź:
- czy włączona jest usługa serwera DHCP,
 - czy pula adresów IP jest niezerowa,
 - czy pula adresów IP nie została już wyczerpana (jeśli tak to spróbować ją rozszerzyć),
 - czy przypadkiem nie ma konfliktu między dwoma routeramia z DHCP,
 - czy dany host nie ma zabronionego połączenia do WAN.